sty 25 2018

Jak czytać BMW EWS3 2D47J z Xprog


Komentarze: 0

Jest to BMW E38 rok 1997 z immobilizerem EWS3. Tak więc, 1997, e38, jak rozumiem tam M52 z 1 VANOS. 
Będziemy czytać wspaniałe i przerażające MC68HC11EA9 z maską 2D47J.

bmw-EWS3-2D47J-1 bmw-EWS3-2D47J-2

Samochód się nie uruchamia.

Po podłączeniu do immo, od razu dostałem bardzo szybkie nagrzewanie mikroukładu ELMOS na płycie, do 60 stopni i powyżej (jak wskazuje termometr laserowy), i oczywiście urządzenie nie reaguje na klucz za pomocą klucza, tak jak dioda LED wskaźnika nie wskazuje, że urządzenie jest podłączone, no, w skrócie, 100% zwłok.

Ponieważ procesor jest zaszyfrowany, a maszyna jest daleko i nie można zrzucić zrzutu, więc najpierw staram się ominąć małą krwią i ożywić planszę, a mianowicie zmienić często upadający, wspomniany mikroukład.

bmw-EWS3-2D47J-3

Nie dała substytutu wyników. To samo ciepło. Co oznacza tylko jedną rzecz - kartę końcową, a następnie mamy dwa sposoby - albo przeszczepić procesor do tablicy na żywo, albo odczytać zrzut i wypełnić go do normalnego i bezpiecznego bloku EWS3 z maską procesora 0D46J, którą zrobił.

bmw-EWS3-2D47J-4

bmw-EWS3-2D47J-5

Odczytaj dane za pomocą programatora skrzynki Xprog v5.55

bmw-EWS3-2D47J-6

Wszystko pomyślnie przeczytane

bmw-EWS3-2D47J-7

Ogólny przegląd zakresu prac

bmw-EWS3-2D47J-8

Na platformie testowej BMW EWS3 EWS4 urządzenie było widoczne, klucz został zidentyfikowany, przekaźnik zadziałał.

Dzisiaj poinformowano mnie, że po synchronizacji EWS-DME samochód pomyślnie opuścił stację serwisową samodzielnie.

http://www.obdii365.com/producttags/xprog.html

https://eobd21.wordpress.com/2018/01/25/read-bmw-ews3-2d47j-with-xprog/

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz