Jak czytać BMW EWS3 2D47J z Xprog
Komentarze: 0
Jest to BMW E38 rok 1997 z immobilizerem EWS3. Tak więc, 1997, e38, jak rozumiem tam M52 z 1 VANOS.
Będziemy czytać wspaniałe i przerażające MC68HC11EA9 z maską 2D47J.
Samochód się nie uruchamia.
Po podłączeniu do immo, od razu dostałem bardzo szybkie nagrzewanie mikroukładu ELMOS na płycie, do 60 stopni i powyżej (jak wskazuje termometr laserowy), i oczywiście urządzenie nie reaguje na klucz za pomocą klucza, tak jak dioda LED wskaźnika nie wskazuje, że urządzenie jest podłączone, no, w skrócie, 100% zwłok.
Ponieważ procesor jest zaszyfrowany, a maszyna jest daleko i nie można zrzucić zrzutu, więc najpierw staram się ominąć małą krwią i ożywić planszę, a mianowicie zmienić często upadający, wspomniany mikroukład.
Nie dała substytutu wyników. To samo ciepło. Co oznacza tylko jedną rzecz - kartę końcową, a następnie mamy dwa sposoby - albo przeszczepić procesor do tablicy na żywo, albo odczytać zrzut i wypełnić go do normalnego i bezpiecznego bloku EWS3 z maską procesora 0D46J, którą zrobił.
Odczytaj dane za pomocą programatora skrzynki Xprog v5.55
Wszystko pomyślnie przeczytane
Ogólny przegląd zakresu prac
Na platformie testowej BMW EWS3 EWS4 urządzenie było widoczne, klucz został zidentyfikowany, przekaźnik zadziałał.
Dzisiaj poinformowano mnie, że po synchronizacji EWS-DME samochód pomyślnie opuścił stację serwisową samodzielnie.
http://www.obdii365.com/producttags/xprog.html
https://eobd21.wordpress.com/2018/01/25/read-bmw-ews3-2d47j-with-xprog/
Dodaj komentarz